2014. december 25., csütörtök

BERGNER INOX EVŐESZKÖZKÉSZLET 12 személyes 72 db - Jelenlegi ára: 20 000 Ft


BERGNER INOX EVŐESZKÖZKÉSZLET 12 személyes 72 db
18/10-es rozsdamentes acélból (inox acélból) készült evőeszközkészlet  aranyozott díszítéssel, számzáras táskában.
A 18/10jelzésű ötvözet 18% krómot és 10% nikkelt tartalmaz, mely főként fokozott rozsdaállóságáról ismert, gyakran alkalmazzák evőeszközök és minőségi edények esetén.
A készlet tartalma:
- 12 db evőkanál
- 12 db villa
- 12 db kés
- 12 db kávés kanál
- 12 db süteményes villa
- 1 db merőkanál
- 1 db szószos kanál
- 2 db tálaló kanál
- 1 db salátás kanál
- 1 db salátás villa
- 1 db tortalapát
- 1 db cukorcsipesz
- 1 db cukor kanál
- 1 db krémes kanál
- 2 db húsvilla
A készletet ajándékba kaptam pár éve, sosem volt használva, még csak kinyitva sem, tartalma sértetlen. Most nyitottam ki először, hogy lefotózzam, és azt láttam, hogy a táska belsejében lévő műanyag elválasztók néhol sérültek, valószínűleg mert nem tudtam megfelelő helyet találni a tárolására és ide-oda pakolásztam, de aki nem a táskában akarja tárolni, annak ez nem hiszem, hogy gondot okoz.



Jelenlegi ára: 20 000 Ft

Az aukció vége: 2014-12-27 17:11
. BERGNER INOX EVŐESZKÖZKÉSZLET 12 személyes 72 db - Jelenlegi ára: 20 000 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése